lørdag 3. juli 2010

FORTSATT NORGE    |     KRISTIANSAND      |   FERJEKØ


Skrevet: fredag 2 juli 
Da var vi sjekket inn i ferjekøen i Kristiansand, mye bobiler gitt.
Hadde beregnet tiden godt, så Endre slang seg i salongen og tok en cowbow strekk med dagens avis.

Nedtur, me fekk ikke stå i køen med de STORE bobilene eller campingbilene.

Hve er egentlig forskjell på bobil og campingbil?

Vi har en diskusjon her om det er COOL or NOT med klistermerker fra steder vi besøker og klistre dem på bilen!?!

Anette mener at det tross alt er en campingbil og at da er det COOL og vise hvor bereist bilen er.
Endre er mer skeptisk…
Hva syns dere?  beste svar og begrunnelse premieres med noe fra Fjordline. 




ikke løye det tok lang tid med innkjøring på ferje, alle STORE campingbiler måtte bakke inn. Stress for de, kjedelig ventetid for oss.

Det var NESTEN litt romantisk på Fjordline, men bare nesten. Satt ute hele veien og fikk med oss solnedgang.

Men som en danskebåt det er følger jo alt det piffi med også.. eg trenge ikke ramse det opp regne eg med.

5 kommentarer:

  1. Klistremerkene skal seff på - "campingbilens right to brag" til andre campingbiler. Den er jo litt liten i størrelse, men kan ta det igjen med desto flere stickers på bakerste to rutene som likevel er tildekt av skap :D

    SvarSlett
  2. Så klart skal det klistres på ruten! når eg en gang får meg camper så ska eg ta av de merkene som er på fra før, for skal kun ha merker som eg selv har "fortjent" :) Go tur videre


    soa

    SvarSlett
  3. KLISTREMERKER!!! men jeg forstår ikke... hvorfor i all VERDENS navn og riker vil ikke endre ha klistremerker? dette er en campingbil. i say no more.

    SvarSlett
  4. Trenger dere virkelig klistermerker? Bloggen her sier det meste og bildene dere tar bevarer minnene når dere blir gamle og grå, lenge etter at klistermerkene har falmet. Hvis dere insisterer på klistermerker så sett dem ihvertfall en plass hvor de kan tas frem etter "behov" feks under spisebordet.

    SvarSlett