lørdag 3. juli 2010


ON THE ROAD      |      P3     |      POPSALONGEN

skrevet: Fredag 2 juli 

Godt i gang på veien, eller helt til Helleland, så ringer mobilen min.
Det var fra radio, popsalongen på P3.. og eg var på direkten!
Om det ikke var varmt i bilen før, så blir det iallefall sykt varmt då,
Eg begynte rett og slett og svetta  (stress, håpe dusjen på campingen I Hirtshals
E fine)..

Eg hadde for en uke sendt inn en sms der eg fortalte om meg og venninnen min Kristine
sine opplevelser på festivaler og da spesielt do-opplevelser. Dette måtte eg fortelle
mer om på direkten, så eg stutra fram våres opplevelser. Og eg vant, EG VANT..
Eg skjønne det enda ikke, eg vinne jo aldri noe.
Så da har eg to festivalpass til Slottsfjell festivalen i Tønsberg og et eget DO med rød løper, gjesteliste, duftelys, vakt osv.  Herregud så absurd.

Men du e jo på campingferie i Frankrike, tenke dere da.. Stemme det. Så selvfølgelig
(som en god venninne eg er), gir eg dem til min gode venninne Kristine og hennes samboer Espen . EnjoyJ

Selv om det selvfølgelig er litt nedtur  å ikke kunne bruke det selv når eg først vinner noe!

Men eg festlig start på denne strabasiøse ferdenJ

Er noen keen på å stå på gjestelisten på doen min på Slottsfjell, sleng en kommentear her så skal eg se om ikke det lar seg gjøre.

2 kommentarer:

  1. Her er ting på stell, live oppdateringer på telefon og blogg samtidig - det må jeg si! Kjenner jeg er grådig missunnelig her, jeg vil og på tuuuuuuuuuur :D

    SvarSlett
  2. fikk aldri høre do opplevelsen...eller like greit sikkert! :)

    SvarSlett